pikkuautot, leluautot, leikkiautot
Edellinen 1 2 Seuraava
saatavana 3kpl. pienoismalliauto
4,80€
Lisää ostoskoriin
pienoismalliauto
4,80€
Lisää ostoskoriin
5,00€
Lisää ostoskoriin
5,00€
Lisää ostoskoriin
5,00€
Lisää ostoskoriin
FSO Warszawa – Puola henkilöauto, jota tootis aastatel 1951-1973 Varssavis Fabryka Samochodów Osobowych (FSO), joka on luotu Nõukogude auto M20 Pobieda disainil, jota FSO tehtaassa muudeti. se oli ensimmäinen Puolassa pärast toista maailmasõda masstootmises henkilöauto. Ajamiks oli 2120 cm³ töömahuga bensiinimootor R4 - M-20 ja alkaen 1962. vuodesta S-21 ülaklapimootor. Kasutati 3-käigulist manuaa...
5,00€
Lisää ostoskoriin
Puola Fiat 125p -henkilöauto, valmistettu Puolassa FSO-s, Varssavis aastatel 1967–1991 Italia ettevõtte FIAT lisenssin alustalla. Pärast lisenssin kehtivuse lõppemist 1983. vuonna muudeti nimi FSO 125p-ks. tuotanto algas 28. novembril 1967. Ajamiks olid R4 OHV bensiinimoottorit töömahuga 1,3 ja 1,5 litraa, myöhemmin võeti yli myös jõuallikate valinta Polonezilt, toodeti myös vähesel määral dieselm...
5,00€
Lisää ostoskoriin
FSO Warszawa – Puola henkilöauto, jota tootis aastatel 1951-1973 Varssavis Fabryka Samochodów Osobowych (FSO), joka on luotu Nõukogude auto M20 Pobieda disainil, jota FSO tehtaassa muudeti. se oli ensimmäinen Puolassa pärast toista maailmasõda masstootmises henkilöauto. Ajamiks oli 2120 cm³ töömahuga bensiinimootor R4 - M-20 ja alkaen 1962. vuodesta S-21 ülaklapimootor. Kasutati 3-käigulist manuaa...
5,00€
Lisää ostoskoriin
Puola Fiat 125p -henkilöauto, valmistettu Puolassa FSO-s, Varssavis aastatel 1967–1991 Italia ettevõtte FIAT lisenssin alustalla. Pärast lisenssin kehtivuse lõppemist 1983. vuonna muudeti nimi FSO 125p-ks. tuotanto algas 28. novembril 1967. Ajamiks olid R4 OHV bensiinimoottorit töömahuga 1,3 ja 1,5 litraa, myöhemmin võeti yli myös jõuallikate valinta Polonezilt, toodeti myös vähesel määral dieselm...
5,00€
Lisää ostoskoriin
FSO Warszawa – Puola henkilöauto, jota tootis aastatel 1951-1973 Varssavis Fabryka autolle henkilöauto (FSO), joka on luotu Nõukogude auto M20 Pobieda disainil, jota FSO tehtaassa muudeti. se oli ensimmäinen Puolassa pärast toista maailmasõda masstootmises henkilöauto. Ajamiks oli 2120 cm³ töömahuga bensiinimootor R4 - M-20 ja alkaen 1962. vuodesta S-21 ülaklapimootor. Kasutati 3-käigulist manuaal...
5,00€
Lisää ostoskoriin
FSO Warszawa – Puola henkilöauto, jota tootis aastatel 1951-1973 Varssavis Fabryka autolle henkilöauto (FSO), joka on luotu Nõukogude auto M20 Pobieda disainil, jota FSO tehtaassa muudeti. se oli ensimmäinen Puolassa pärast toista maailmasõda masstootmises henkilöauto. Ajamiks oli 2120 cm³ töömahuga bensiinimootor R4 - M-20 ja alkaen 1962. vuodesta S-21 ülaklapimootor. Kasutati 3-käigulist manuaal...
5,00€
Lisää ostoskoriin
saatavana 1kpl. Mercedes-Benz automudel Welly
6,10€
8,10€
-25%
Lisää ostoskoriin
Veneagne Chaika malli. USSR . metallirunko, avatavad esiuksed. erinomainen laatu ja väri, hyvin yksityiskohtainen.
6,10€
Lisää ostoskoriin
6,20€
Lisää ostoskoriin
6,90€
7,30€
-6%
Lisää ostoskoriin
6,90€
7,30€
-6%
Lisää ostoskoriin
6,90€
7,30€
-6%
Lisää ostoskoriin
6,90€
7,30€
-6%
Lisää ostoskoriin
6,90€
7,30€
-6%
Lisää ostoskoriin
6,90€
7,30€
-6%
Lisää ostoskoriin
6,90€
7,30€
-6%
Lisää ostoskoriin
7,10€
Lisää ostoskoriin
7,10€
Lisää ostoskoriin
7,10€
Lisää ostoskoriin
7,10€
Lisää ostoskoriin
Hongqi(tõlkes, punainen lippu). Hongqi CA770 on limusiin, jonka tootis FAW Hongqi Hongqi, CA72 järeltulijana. CA770 oli tuottamisessa aastatel 1966–1981, ehkki rajoitettu koguses Kiina valitsuse varten. Chrysler Imperialil põhinevale platvormile ehitati yhteen noin 1600 V8-moottorilla Hongqit ja vuosien aikana anti ulos eri versioone, mukaan lukien 1965. vuosi pika teljevahega malli kolme istmerea...
7,10€
Lisää ostoskoriin
7,10€
Lisää ostoskoriin
Zuk (tõlkes mardikas) oli FSC poolt aastatel 1958–1998 Puolassa Lublinis valmistettu Pakettiauto ja kergveok. Toodeti noin 587800. Zuk oli saatavissa erilaisten keretüüpidega. Keredisainer oli Julian Kaminski. Levinumad olid Pakettiauto ja kevyt 1,1-tonnine pikap. Haruldasemad variandid olid väikebuss ja pika kabiiniga kuorma-auto. Pärast kümmekond vuotta kestnud tootmist kujundati ohjaamon/sisäti...
7,10€
Lisää ostoskoriin
Żuk (tõlkes mardikas) oli FSC poolt aastatel 1958–1998 Puolassa Lublinis valmistettu Pakettiauto ja kergveok. Toodeti noin 587800. Żuk oli saatavissa erilaisten keretüüpidega. Keredisainer oli Julian Kamiński. Levinumad olid Pakettiauto ja kevyt 1,1-tonnine pikap. Haruldasemad variandid olid väikebuss ja pika kabiiniga kuorma-auto. Pärast kümmekond vuotta kestnud tootmist kujundati ohjaamon/sisäti...
7,10€
Lisää ostoskoriin
Żuk (tõlkes mardikas) oli FSC poolt aastatel 1958–1998 Puolassa Lublinis valmistettu Pakettiauto ja kergveok. Toodeti noin 587800. Żuk oli saatavissa erilaisten keretüüpidega. Keredisainer oli Julian Kamiński. Levinumad olid Pakettiauto ja kevyt 1,1-tonnine pikap. Haruldasemad variandid olid väikebuss ja pika kabiiniga kuorma-auto. Pärast kümmekond vuotta kestnud tootmist kujundati ohjaamon/sisäti...
7,10€
Lisää ostoskoriin