Artikkelit

Volkswagen Longlife - öljyt, joilla on pitkä öljynvaihtoväli

Volkswagen Longlife - öljyt, joilla on pitkä öljynvaihtoväli   Volkswagen LongLife pitkät öljynvaihtovälit LongLife- huoltotiloja kutsutaan, koska huoltovälejä ei ole asetettu, ja öljynvaihtopalvelua tarvitaan 14 500 km tai 12 kuukauden jälkeen (kumpi tulee ensin). . Longlife-öljyä voidaan käyttää enintään 32 000 km tai 24 kuukautta (kumpi tulee ensin). Tämän LongLife-huoltotilan tekee mahdolliseksi uusi Volkswagen-moottori, jossa on uusin teknisesti edistynyt LongLife-öljy. Nämä moottorit käyttävät sisäänrakennettuja antureita, jotka seuraavat jatkuvasti öljyn laatua. Sinun valintasi Kaikki uudet Volkswagen-autot (paitsi Fox) valmistetaan LongLife-tilassa. Autosi on tietysti varustettu myös käytettäväksi aika / matkatilassa - normaalitilassa (aika ja etäisyys), jolloin öljy on vaihdettava noin 14 500 km tai 12 kuukauden kuluttua (kumpi tulee ensin). Mitä LongLife-palvelu voi merkitä sinulle • Vähemmän vierailuja vähittäiskauppiaille tai korjaamoille. • Pienemmät käyttökustannukset. • Vähemmän öljyjätettä, ympäristöhyötyjä. • Polttoainetalous. Mikä on LongLife III -öljy? LongLife-öljy on korkealaatuinen, täysin synteettinen öljy, jolla on korkeampi ikääntymisen kestävyys korkeampi lämpötilan kestävyys. Kun LongLife-palvelu otettiin ensimmäisen kerran käyttöön, sen viskositeetti oli 0W-30, mikä vastaa Volkswagenin bensiinimoottoristandardeja 503 00 ja dieselmoottoristandardeja 506 00 ja myöhemmin 506 01. Uusien henkilöautojen päästörajojen käyttöönotto vuonna 2005 sen LongLife-eritelmät 504 00 bensiinimoottorille ja 507 00 dieselmoottorille. LongLife-öljyillä, joiden koostumus on 504 00507 00, on nyt SAE 5W-30 -viskositeetti. Muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta nämä uudet tekniset tiedot korvaavat aiemmat 503 00/506 00/506 01 -määritykset. Uusien eritelmien mukaiset öljyt ovat  on suunniteltu toimimaan uusimpien päästöjenrajoituslaitteiden, kuten dieselhiukkassuodattimien (DPF) kanssa. Öljyn käyttö, joka täyttää vain edelliset LongLife-määritykset, voi puolittaa DPF-suodattimen käyttöiän. Mikä on LongLife IV -öljy? 508,00  Bensiinimoottoriöljy, joka vaatii 0w20-viskositeetin, polttoainetehokas öljy pitkäikäisillä lisäaineilla. VW / Audi 2.0 TFSI 140 kW moottorit. 509,00  Dieselmoottoriöljy, joka vaatii 0w20-viskositeetin, polttoainetehokas öljy pitkäikäisillä lisäaineilla. VW / Audi 3.0 TDI CR 160 kW moottorit. Tärkeä muistiinpano DPF: n käyttöiän maksimoimiseksi kaikkien DPF: llä varustettujen Volkswagen-ajoneuvojen (lukuun ottamatta ennen vuotta 2006 valmistettuja R5- ja V10-moottoreita) on käytettävä uutta öljyä 507 00 vastaavaa moottoriöljyä. LongLife-tila Jotta LongLife-huoltotilasta saat kaiken irti, auton tulisi yleensä täyttää seuraavat olosuhteet: • Pääasiassa pidemmät matkat • Rajoitettu määrä kylmäkäynnistyksiä, moottoria pidetään käyttölämpötilassa pitkiä aikoja. • Päivittäinen mittarilukema n. 40 km. • Tasainen vauhti.  • Ajoneuvoa käytetään säännöllisesti. Aika / etäisyys -tila - Normaali tila (Aika ja etäisyys) Jos autoa ajetaan alla luetellulla tyylillä, voi olla tarkoituksenmukaisempaa valita normaalitila. • Äärimmäisen epätaloudellinen ajotapa, ts. Jatkuva suurin kiihtyvyys. ... Lue lisää

Selitykset ACEA-öljylaaduista

Selitykset ACEA-öljylaaduista ACEA - Euroopan autovalmistajien yhdistys (Ranskan Association des Constructeurs Européens d'Automobiles) Sen jäseniä ovat: [1] BMW, DAF, Daimler AG, Fiat Chrysler Automobiles, Ford Europe, Ferrari, Honda, Hyundai Europe, Iveco, Jaguar Land Rover, Opel Group, PSA Peugeot Citroën, Renault, Toyota Europe, Volkswagen Group, Volvo Autot ja Volvo-konserni. Yksi ACEA: n työn pääalueista on ollut nelitahtimoottoriöljyjen luokkien luokittelu, joka määrittelee ACEA-moottoriöljyjen tekniset tiedot. Sarjat päivitetään yleensä muutaman vuoden välein, jotta ne sisältävät moottorin ja voitelutekniikan uusimman kehityksen. ACEA itse ei hyväksy öljyjä, he asettavat standardit ja öljyntuottajat voivat esittää tuotteilleen suorituskykyvaatimuksia, jos ne täyttävät asiaankuuluvat vaatimukset. ACEA-öljylaadut: A / B: Bensiini- ja B-dieselmoottoriöljyt, joilla on korkea SAPS-taso (SAPS - sulfaattituhka-, fosfori- ja rikkipitoisuus öljyssä).  ACEA A1 / B1luokka on poistettu ACEA 2016 -öljysekvensseillä. ACEA 2012: sta lähtien: Vakaa, korkealaatuinen öljy käytettäväksi pidempien tyhjennysvälien bensiinimoottoreissa sekä henkilöautojen ja pikkubussien dieselmoottoreissa, joka on erityisesti suunniteltu käytettäväksi matalan kitkan, matalan viskositeetin öljyissä, joissa on korkea lämpötila / suuri leikkausviskositeetti 2,6 mPa * s ja kaikkien muiden viskositeettiluokkien 2,9-3,5 mPa.s. Nämä öljyt eivät sovellu käytettäväksi joissakin moottoreissa. Jos olet epävarma, lue käyttöohje tai käyttöopas. ACEA A3 / B3vakaa, luokan vakaa moottoriöljy, joka on tarkoitettu käytettäväksi bensiini- ja dieselmoottoreilla varustetuissa henkilöautoissa ja pikkubusseissa ja / tai moottorin valmistajan määrittelemää pidempää öljynvaihtoväliä käytettäessä ja / tai matalan viskositeetin öljyjen ja / tai ympärivuotiseen käyttöön tai raskaat olosuhteet, jos molemmat on määritelty. Vakaa ACEA A3 / B4 -luokan vakaa moottoriöljy käytettäväksi henkilöautoissa ja kevyissä bensiini- ja dieselmoottoreissa, mutta sopii myös kappaleessa A3 / B3 kuvattuihin sovelluksiin. ACEA A5 / B5Vakaa, luokan vakaa moottoriöljy pidempiä öljynvaihtovälejä varten henkilöautoissa ja kevyt bensiini- ja dieselmoottoreita matalan viskositeetin öljyille, joiden HTHS-viskositeetti on 2,9-3,5 mPa * s. Nämä öljyt eivät sovellu käytettäväksi tietyissä moottoreissa - jos olet epävarma, lue alkuperäisen laitteen valmistajan käsikirja. C: Katalyytin kanssa yhteensopivat öljyt Huom. Nämä öljyt pidentävät DPF (diesel-nokisuodatin) / GPF (bensiini-nokisuodatin) ja TWC-kolmisuuntaisen katalysaattorin (bensiinimoottori-katalysaattori) käyttöikää ja ylläpitävät ajoneuvon polttoainetaloutta. Varoitus: Jotkin näistä luokista eivät välttämättä sovi tietyille moottorityypeille - epäselvissä tapauksissa tutustu alkuperäisen laitteen valmistajan käsikirjaan. ACEA-luokan C öljyjä ei saa vaihtaa keskenään käyttötarkoituksesta riippuen. esimerkiksi. ACEA C1 -moottoriöljyä ei voida käyttää, jos valmistaja on määrittänyt ACEA C3 -öljyn, koska C1: llä on pienempi vaatimus sulfatoitua tuhkaa kuin C3-öljyä. Vastaavasti ACEA C3 -moottoriöljyä ei voida käyttää, jos tarvitaan ACEA C1: tä, koska se voi aiheuttaa ongelmia jälkikäsittelyjärjestelmässä, kuten DPF: t tai katalyytit. ACEA C1Vakaa matala SAPS - matala SAPS tai vähän tuhkaa (öljy, joka sisältää minimaalisesti sulfatoitua tuhkaa, fosforia ja rikkiä) moottoriöljy käytettäväksi katalysaattorina yhteensopivana öljynä pidennetyillä öljynvaihtoväleillä kaikentyyppisille moderneille pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmille ja korkealle suorituskyky Bensiini- ja dieselmoottorit, jotka on suunniteltu käytettäväksi matalan viskositeetin öljyjen kanssa, joiden HTHS-viskositeetti on vähintään 2,9 mPa * s.  Öljynostohuomautus:  C1-öljyn tiedetään yleisesti soveltuvan dieselmoottoreihin, jotka on varustettu dieselhiukkassuodattimilla (DPF). Nämä öljyt pidentävät dieselhiukkassuodattimien käyttöikää ja tarjoavat polttoainetaloutta.  Varoitus: Näillä öljyillä on alhaisimmat SAPS-raja-arvot, eivätkä ne välttämättä sovi käytettäväksi joissakin moottoreissa. Jos et ole varma, onko autossasi DPF-suodatin, tai jos epäilet, sopiiko alhainen SAPS-taso moottorillesi, katso aina autosi käyttöopasta. Vakaa, keskisuuri SAPS-moottoriöljy ACEA C2 , käytettäväksi katalysaattorina yhteensopivana öljynä pidennetyllä öljynvaihtovälillä kaikentyyppisille nykyaikaisille pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmille ja korkean suorituskyvyn henkilöautoille ja pakettiautoille, joissa on HT: n minimiviskositeetti viskositeetti on 2,9 mPa * s. Öljyn ostoilmoitus:  C2-moottoriöljyn tiedetään yleisesti soveltuvan dieselmoottoreihin, jotka on varustettu dieselhiukkassuodattimilla (DPF), joka on hyvin samanlainen kuin ACEA C1, mutta hieman korkeammalla SAPS-rajalla. ACEA C2 on suunniteltu korkean suorituskyvyn dieselmoottoreille, jotka vaativat matalan kitkan ja matalan viskositeetin öljyä. Vakaa, keskisuuri SAPS-moottoriöljy ACEA C3 , käytettäväksi katalysaattorina yhteensopivana öljynä pidennetyillä öljynvaihtoväleillä ajoneuvoissa, joissa on kaikentyyppiset modernit pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmät, sekä korkean suorituskyvyn henkilö- ja kevyet kuorma-autot, jotka on suunniteltu bensiini- ja dieselmoottoreille. HTHS: n viskositeetti on 3,5 mPa * s. Öljyn ostoilmoitus:  C3-moottoriöljyn tiedetään yleisesti soveltuvan dieselhiukkassuodattimilla (DPF) varustettuihin dieselmoottoreihin. Hyvin samanlainen kuin C2, mutta ilman polttoainetaloutta koskevia vaatimuksia. Täyttävät usein BMW- ja DaimlerChrysler-dieselautojen vaatimukset. ACEA C3 -öljyt eivät välttämättä sovi käytettäväksi joissakin moottoreissa. ACEA C4 matala SAPS-vakaa pysyvä moottoriöljy käytettäväksi katalysaattorina yhteensopivana öljynä pidennetyillä öljynvaihtoväleillä ajoneuvoissa, joissa on kaikentyyppiset modernit pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmät, ja korkean suorituskyvyn henkilöautoissa ja kevyissä kuorma-autoissa, jotka on suunniteltu käytettäviksi bensiini- ja dieselpolttoaineiden kanssa, HTHS: n viskositeetti on 3,5 mPa * s. Öljyn ostoilmoitus:  C4-öljyn tiedetään yleensä olevan korkein erittely dieselmoottoriöljyille ajoneuvoissa, joissa on dieselhiukkassuodattimet (DPF) ja bensiinin kolmitie-katalysaattorit (TWC). Tämän spesifikaation mukaiset öljyt tarjoavat pidemmän käyttöiän DPF: lle ja TWC: lle ja tarjoavat polttoainetalousetuja. ACEA C5Vakaa, keskitasoinen SAPS-moottoriöljy entistä parempaan polttoainetalouteen, käytettäväksi katalysaattoriöljynä pidennetyillä öljynvaihtoväleillä ajoneuvoissa, joissa on kaikentyyppiset modernit pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmät, ja korkean suorituskyvyn henkilöautoissa öljyjen käyttöä varten HTHS-viskositeetti 2,6 mPa * s. ... Lue lisää

BMW-öljyn spesifikaatiot

BMW-öljyn spesifikaatiot ... Lue lisää

General Motors -öljyn spesifikaatiot

General Motors -öljyn spesifikaatiot ... Lue lisää

Mercedes-Benz-moottoriöljyn spesifikaatiot

Mercedes-Benz-moottoriöljyn spesifikaatiot ... Lue lisää

Volkswagen-vaihteistoöljyn spesifikaatiot

Volkswagen-vaihteistoöljyn spesifikaatiot ... Lue lisää

Peugeot-Citroën PSA -öljyjen spesifikaatiot

Peugeot-Citroën PSA -öljyjen spesifikaatiot ... Lue lisää

Ford-öljyjen spesifikaatiot

Ford-öljyjen spesifikaatiot ... Lue lisää

ILSAC-öljyn spesifikaatiot

ILSAC-öljyn spesifikaatiot ... Lue lisää

Renault-öljyn spesifikaatiot

Renault-öljyn spesifikaatiot ... Lue lisää

Jaso öljyn spesifikaatiot selitykset

Jaso öljyn spesifikaatiot selitykset ... Lue lisää

Tietoa maalauksesta ja maaleista

Tietoa maalauksesta ja maaleista Yleistä ja usein kysyttyjä kysymyksiä maalaamisesta ja ruiskumaaleista. Artikkeli sisältää tietoja Motip-Duplicolor -tuotteista, tiedot muista tuotemerkeistä voivat poiketa tämän artikkelin tiedoista tuotteesta riippuen. Kuinka erilaiset ovat värien ominaisuudet? Kaikki maalit ( akryyli- , nitro- , synteettinen hartsipohjainen , vesipohjainen maali ) voidaan maalata synteettisellä maalilla. Synteettinen hartsipohjainen maali voidaan maalata vain synteettisellä hartsimaalilla. Akryylimaalia ja / tai nitroyhdistelmää ei voida maalata synteettisellä hartsimaalilla. Yhteensopimattomuussyistä tämä toisi värin "ylös". Kuinka akryyli-, nitro- ja synteettiset hartsimaalit eroavat toisistaan? Mikä väri sopii minulle? Akryyli- ja nitroyhdistetyt maalit eroavat ensisijaisesti nopeammasta kuivumisajasta ja kovemmista pinnoista. Siksi tällaisia ​​maaleja käytetään pääasiassa autoteollisuudessa. Synteettistä hartsimaalia (= alkydihartsia) on helpompi käyttää "kokemattomille maalareille", koska maali kuivuu hitaammin eikä siksi näkyviä siirtymiä tapahdu, kun ruiskutus aloitetaan uudelleen. Tämä on etu, varsinkin kun ruiskutetaan suurempia pintoja (esim. Pöytätasot, vaatekaapin etuosat). Kuinka saada täydellinen maalikerros polystyreenille? Maalit, ts. Myös maaliaerosolit, sisältävät yleensä liuottimia, jotka hyökkäävät polystyreeniin ja saavat sen hiukkaset erottumaan. Yksi poikkeus on vesipohjaiset maalit ( DUPLI-COLOR AQUA). Niitä voidaan levittää polystyreeniin epäröimättä. DUPLI-COLOR-sarja sisältää erityisen värivalikoiman nimeltä "Deco Matt". Nämä maalit sisältävät erityisen liuottimen, joka ei hyökkää polystyreenipintaan. Jos käytetään erityistä DUPLI-COLOR-polystyreenipohjamaalia, polystyreenituote voidaan sitten päällystää millä tahansa liuotinpohjaisella maalilla. Tärkeä huomautus: pohjamaalin on peitettävä kokonaan polystyreenin koko pinta, jotta se erottuu seuraavasta maalikerroksesta. Mitä tulee ottaa huomioon kovaa muovia maalattaessa? Synteettiset aineet ovat herkkiä liuottimille ja reagoivat voimakkaasti lämpötilan vaihteluihin (joustavuus). Lisäksi niillä on erittäin sileä pinta, johon maali ei tartu. Siksi esikäsittely muovipohjamaalilla on yksinomaan välttämätöntä . Tämä pohjamaali muodostaa sillan muovialustan ja sitä seuraavan maalikerroksen välille. Mikä on tärkeää huomioida kuivumisaikatiedoissa? Kuivumisaika on saatavana tämän verkkosivuston asiaankuuluvasta tuotetietolomakkeesta. Kuivumisajat riippuvat aina ympäristön lämpötilasta ja kosteudesta sekä maalin paksuudesta.  Pölykuiva -> Maalikerros on kuivunut, joten pölyhiukkaset eivät enää pysty kapseloimaan maalia. Kosketuskuiva -> maali ei ole vielä kovettunut ja muuttunut joustavaksi; sitä voidaan kuitenkin koskettaa. Toimiva -> maali voidaan hioa ja päällystää. Hyvin kuiva / kovettunut -> Maali on saavuttanut suurimman lopullisen kovuuden. Mitkä sääolosuhteet sopivat aerosolimaalaukseen? Tietenkin kuivalla säällä ja / tai tuulelta suojatussa kuivassa ympäristössä. Purkin tulee olla huoneenlämmössä. Optimaaliset tulokset saavutetaan ympäristön lämpötilassa välillä + 15 ° C - 25 ° C. Kosteus ei saa ylittää 60%; muuten kuivumisaika pidentyisi huomattavasti. ... Lue lisää

RAL-värikartta

RAL-värikartta RAL-väristandardia hallinnoi RAL Deutsches Institut für Gütesicherung und Kennzeichnung. "RAL" on lyhenne sanoista "Reichs-Ausschuß für Lieferbedingungen und Gütesicherung". ... Lue lisää

ADAC kesärengas testi 2020

ADAC kesärengas testi 2020  ... Lue lisää

Tekniikan Maailma kesärengas testi 2020

Tekniikan Maailma kesärengas testi 2020 ... Lue lisää

Ruuvimeisselien, ruuvimeisselien kärkien käsitteet , selitykset, merkinnät

Ruuvimeisselien, ruuvimeisselien kärkien käsitteet , selitykset, merkinnät ruuvimeisselien, ruuvauskärkien, hylsyjen tyypit: ... Lue lisää

Pyyhkijöiden asennus, erilaisia ​​adaptereja

Pyyhkijöiden asennus, erilaisia ​​adaptereja ... Lue lisää

Tekniikan Maailma talvirengas testi 2020

Tekniikan Maailma talvirengas testi 2020  2020 Tekniikan Maailma nastarengastesti ... Lue lisää

2020 uudet talvirengasmallit

2020 uudet talvirengasmallit 1. Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 ... Lue lisää

Tekniikan Maailma talvirengas testi 2019

Tekniikan Maailma talvirengas testi 2019   ... Lue lisää

Millaisen valmistajan omistama on rengasmerkki?

Millaisen valmistajan omistama on rengasmerkki? ... Lue lisää

2019 Uudet talvirenkaiden mallit!

2019 Uudet talvirenkaiden mallit! 1. Continental IceContact™ 3  Talviajon vallankumous. ... Lue lisää

Hyvät asiakkaat!

Hyvät asiakkaat! Hyvät asiakkaat! ... Lue lisää

2019 teknikanmaailman kesärenkaiden testi

2019 teknikanmaailman kesärenkaiden testi ... Lue lisää

2019 ADAC kesärenkaiden testi

2019 ADAC kesärenkaiden testi 2019 ADAC 185/65 R15 kesärenkaiden testi. ... Lue lisää

2019 Uudet kesärenkaiden mallit!

2019 Uudet kesärenkaiden mallit! Michelin Primacy 4 2019 Vuosimalli! ... Lue lisää

Auton kiillotus K2 järjestelmällä

Auton kiillotus K2 järjestelmällä Riippumatta siitä paljon vaiheita kiillotukseen te valitsette 1, 2, tai 3, on noudatettava seuraavia ohjeita:  ... Lue lisää

Tekniikan Maailma talvirengas testi 2017

Tekniikan Maailma talvirengas testi 2017 Tekniikan Maailma nastarengastesti 2017 ... Lue lisää

Kaikki varaosat -15%

Kaikki varaosat -15% Kaikki autojen varaosat kaikkiin autoihin nyt -15% verkkokaupassamme. ... Lue lisää

Auton huolto videot

Auton huolto videot ... Lue lisää

Yrityksille alv 0 %

Yrityksille alv 0 % ... Lue lisää

ADAC kesärengas testi 2017.

ADAC kesärengas testi 2017.  Sijainti Malli  Pisteet 1 Pirelli Cinturato P1 Verde 73 2 Bridgestone Turanza T001 72 3 Continental ContiPremiumContact 5 75 4 Goodyear EfficientGrip Performance 72 5 Esa-Tecar Spirit 5 HP 1 50 6 Dunlop Sport BluResponse 72 7 Nokian Line 62 8 Vredestein Sportrac 5 64 9 Aeolus PrecisionAce 2 AH03 52 10 Kumho Ecowing ES01 KH27 59 11 Michelin Energy Saver+ 80 12 Sava Intensa HP 59 13 Semperit Comfort-Life 2 66 14 Hankook Ventus Prime 3 K125 63 15 Maxxis Premitra HP5 60 16 GT Radial Champiro FE1 58 ... Lue lisää

Värikalvo Kolor Dip nyt saatavilla!

Värikalvo Kolor Dip nyt saatavilla! Vinyl Coating erityinen irrotettava värikalvo, suojakalvo erilaisten pintojen väliaikaiseksi tai pysvyaksi kattamiseksi. sopii käytöksi sileillä ja ei-imukykyisillä pinnoilla, esimerkiksi metalli-, alumiini-, muovi-, lasi- ja kaikki 2K maalatut pinnat. Myöhempia maalikerroksen vammoja on helppo parantaa, maalatakseen uudelleen vaurioitunut pinnan.  ... Lue lisää

Tekniikan Maailma talvirengas testi 2016

Tekniikan Maailma talvirengas testi 2016 ... Lue lisää

UUTUUS 2016! Gislaved soft frost 200

UUTUUS 2016! Gislaved soft frost 200 Soft*Frost 200 -  ... Lue lisää

UUTUUS 2016! PIRELLI CINTURATO WINTER

UUTUUS 2016!  PIRELLI CINTURATO WINTER Pirellin uusi kitkarengas: Cinturato WINTER - pitkän matkan segmenttin, talvirengas. Korkeimman tason teknologian avulla on saavutettu  maksimaalisen turvallisuuden ja valvonnan kaikissa talviolosuhteissa.   ... Lue lisää

UUTUUS 2016! Bridgestone Noranza 001

UUTUUS 2016! Bridgestone Noranza 001 http://www.bridgestone.fi/auton-maasturin-tavara-auton-renkaat/noranza-talvirenkaita/001/ ... Lue lisää

Renkaat merkinnät, luokat, mikä tarkoittaa

Renkaat merkinnät, luokat, mikä tarkoittaa ... Lue lisää

ADAC kesärengas testi 2015.

ADAC kesärengas testi 2015. 2015 kesärengas testi. Saksalainen järjestö ADAC suoritti 205/55 R16 kesärenkaiden testejä, joiden tulokset ovat täällä. Tällä kertaa on testattu myös alhaisella vierintävastuksella ECO renkaita.   1st: Michelin Primacy 3 ... Lue lisää

Öljyn- ja polttoaineen lisäaineet, suuttimien puhdistajat, vuodon pysäyttimet

Öljyn- ja polttoaineen lisäaineet, suuttimien puhdistajat, vuodon pysäyttimet 1. Moottori. Keskimäisellä ja suurella kuormituksella työskentelevässä moottorissa menettää myös korkealaatuinen öljy voitelun- ja suojaavat ominaisuudet muutaman tuhannen kilometrin jälkeen. Palotilasta lähtevät kaasut joutuvat öljyn ja vähenee öljyn voiteluominaisuudet. Käyttäen moottorin pesuainetta, auttaa see välttämään moottorin likaantumista, liiallisen hiilidioksidin muodustumisen ja odottamattomien moottorihäiriöiden vastaan. Saastuminen poistetaan jo alkuvaiheessa , ilman osia vahingoittamatta. Niin saavutetaan maks. puhtaus. ... Lue lisää

Matot sisä -ja tavaratilan lähes kaikkiin automalleihin!

Matot sisä -ja tavaratilan lähes kaikkiin automalleihin! Meidän nettikaupassa saatavissa  auton sisätilan ja tavaratilan kumimatot ja kangasmatot  melkein kaikille automerkeille.  Valmistajat ovat Rensi, Novline, Petex ja toiset. Että etsiä oikea matto autoosi käytä hakumoottoria  ... Lue lisää

SMT² Synteettinen nestemäinen moottorin käyttöikään pidentäjä

SMT² Synteettinen nestemäinen moottorin käyttöikään pidentäjä SMT² Synteettinen nestemäinen moottorin käyttöikään pidentäjä (toisen sukupolven metallin hoitoaine).     Suunniteltu nostamaan moottorin kestävyyttä ja joustavuutta, estää metallin liiallisen hankauksen. Lisää kapasiteettia, pidentää moottorin elämää, parantaa kylmäkäynnistystä. Vähentämällä korjauskustannukset, polttoaineen kulutus laskee. Se ei ole myrkyllinen eikä haittaa ympäristölle. Sekoittamalla kaikkien tunnettujen voiteluaineiden ja nesteiden kanssa ei muuta SMT² niiden ominaisuuksia. Käyttäen SMT-tä autoissa, jotka käyttävät tavallista öljyjä, on mahdollista parantaa moottorin ja vaihteiston työtä, voi saavuttaa  extra-luokan autojen suorituskyvyn. Johtuen korkeasta tehokkuudesta SMT² kerää suosiota ei vain auton omistajalle, mutta myös yritykset, jotka käyttävät monen tonnin koneita. Laboratoriokokeet osoittivat, että tavanomaisten voiteluaineiden kanssa SMT² vähentää polttoaineen kulutusta jopa 10% ja CO-ta 7-10%. Sopii käytettäväksi kaikenlaisten moottorin ja vaihdeöljyjen kanssa.   Soveltuvuus: ... Lue lisää

Auton öljyjen termejä ja moottori tyypit

Auton öljyjen termejä ja moottori tyypit SAPS = Sulphated Ash, Phosphorous, ... Lue lisää

TOPTUL työkalut ammattilaisille

TOPTUL työkalut ammattilaisille http://www.toptul.com ... Lue lisää

TM talvirengastesti 2014 (Nastarenkaat ja kitkarenkaat)

TM talvirengastesti 2014 (Nastarenkaat ja kitkarenkaat) Tekniikan Maailma talvirengastesti  2014 (205/ 55 R16) ... Lue lisää

UUTUUS 2014: ContiVikingContact™ 6

UUTUUS 2014: ContiVikingContact™ 6 “Nordic Soft”:  ... Lue lisää

Auton puhdistusainet Pro-Line Amerikasta!

Auton puhdistusainet Pro-Line Amerikasta! Nyt saatavilla valikoima laadukkaita auton puhdistusaineita Pro-Line Amerikasta! ... Lue lisää

Autopolttimot

Autopolttimot Bosch-autopolttimot ... Lue lisää