Osasynteettinen motul tekma futura+ 10w30 vds4 20l

105,90€
Toimitusaikaa kotiin 3-4tp
Lisää ostoskoriin
ID-numero: 399922
Koodi: TEKMA FUTURA + 10W30 20L
Brändi: Motul
https://i.ak24.ee/mf/medium/motul.jpg
TEKMA FUTURA + 10W-30 rasva DPF Technosynthese®-ga dieselmoottoreille - Low SAPS-iga.  erityisesti viimeisen sukupolven kuorma-autolle, busseille, rakennuskoneille, maatalousajoneuvoille, statsionaarsetele moottoreille ja matala väävlisisaldusega moottoreille ja  paadimootoritele tarkoitettu rasva (≤ 50 ppm). 

vähällä heitkogusega turbodiiselmootorid, Euro II, Euro III, Euro IV tai Euro V heitkoguste regulatsioonile vastaavat, varustettu EGR-järjestelmä (pakokaasujen ringlus) ja / tai SCR-järjestelmällä (valittu katalysaattorin redutseerimise järjestelmä) ja DPF-iga tai ilma ( dieselpolttoaineen kiinteiden hiukkassuodatin), joka toimii erittäin vaikeissa kuormitus- ja hooldustingimustes ja tarvitsee moottoriöljy ACEA E9 

"matala SAPS", alennettu sulfaadituha (≤ 1,0%), fosfori (≤ 0,12%) ja rikin (≤ 0,4%) sisältö .

standardit 
ACEA E9 / E7 (E7 asendavad E5 ja E3), 
API CJ-4 
suorituskykyluokitukset VOLVO VDS-4, Mack EO-O Premuim plus, Renault VI RLD-3,  MB 228.31, MAN 3575, Caterpillar ECF-2, ECF -3, ECF-1a, DEUTZ DQC III-10, Cummins CES 20081 matala SAPS Technosynthese® rasva API CJ-4 standardiga. 

takaa EGR-süsteemidega moottoreiden suojaa ja pitkäikäisyyden: - Dispergeerivad ja hapettumisvastaiset ominaisuudet: suojaa nokea kertymisen ja DPF suodattimen sulgumise eest. 

uusi ACEA E9 on pühendatud rasvoille, joka on suunniteltu DPF-iga varustettu kuorma-autojen moottoreissa. alennettu SAPS-i sisältö pidentää DPF-i käyttöikä ja estää DPF-i tukkeutumista. Euro IV tai Euro V heitmete regulatsioonile vastaavat moottorit on pärast töötlemissüsteemi varustettu tundliku heitgaasiga: - rikki ja fosfor ehkäisevät katalüüsmuundurite työtä ja voivat vahingoittaa katalüütilisi komponentteja: ebaefektiivne pakokaasujen käsittely. - Sulfaattuhaga tukkeutunut dieselpolttoaineen kiinteiden hiukkasten suodattimet: lyhyempi DPF-käyttöikä ja moottorin tehon kaotus. 

voi sekoittaa mineraali ja synteettisten öljyn.